Just another bildbomb

Part 1: Fukuoka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ehhh what, över två tusen?? Fast vänta, det är ju yen... Det tog ett tag för mig att vänja mig vid de höga siffrorna
 
Part 2: THE CAT IS BACK
 
Av någon anledning blev the guys väldigt entusiastiska.... Haha, so much fun
 

Part 3: Exploring the city
 
 
 
Nere i stan finns det en internationell mataffär, vi spenderade självfallet en hel del tid där, så kul!!
Efter att ha skannat i princip varje hylla efter något svenskt blev jag inte besviken <333
 
Part 4: Mixxxx (bilder som jag har fått, inte tagit)
Uppsamlingen inför skolvandringen. "Johanna du är ju så kort så du kommer smälta in direkt"
 
 
Gruppfoto med en klass från Taiwan som var och hälsade på för några veckor sen!
En liten dos värdystrar, taget på en liten marknad i Fukuoka
Yumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
De här filurerna kommer bli min död men jag älskar dem <333
Yer a wizard Yumi, and you too Nana
General | |
Upp