HEJ!

HEJ! I guess this is the time to write the captivating introduction to this blog thingy. 
Jag kan redan nu säga att nej, jag kommer inte skriva på engelska hela tiden. Bara ibland.
 
IN ANY CASE. Jag heter Johanna, är 17 år och ska åka till Japan med utbytesorganisationen Explorius 14/15. Det är idag exakt 218 (om jag fått rätt på resedatumet) dagar kvar tills jag åker, vilket kanske leder till frågan: Varför skapar du en blogg så tidigt innan? Well, Imma answer that for you. 
Jag vill framförallt visa att jag finns. Som en aktiv utbytesstudentbloggläsare (ohyes) så vet jag att det är bra att, ja, sätta sig på kartan ganska tidigt. Jag kan förhoppningsvis få kontakt med andra blivande utbytesstudenter (framförallt som ska till Japan, har inte hittat en enda. suck.) och även svara på frågor som uppkommer och som jag känner att jag själv aldrig riktigt fick svar på genom att själv läsa bloggar. 
Eftersom att det nu är lång tid kvar tills avresan och allting faktiskt börjar hända så säger väl det sig självt att bloggen inte kommer vara överdrivet aktiv förens saker börjar hända, men I'll be here for you if you need me. I'll be whoever you need me to be. (Om ni fattar referensen så älskar jag er.)
 
Ja, jag antar att det var vad jag hade att säga för den här gången. I will be back.
 
また ねえ
 
 
General | |
Upp