You have cat to be kitten me right meow

Jag kikar in med en liten instickare, något väldigt kul som hände tidigare idag.... Hela skolan har testvecka vilket är precis vad det låter som - en hel vecka (nåja, minus måndag) där eleverna från morgon fram till lunch skriver test efter test efter test. Eftersom att jag och Sam är lite coolare än alla andra behöver vi inte ta testerna och spenderar därför våra dagar i biblioteket med att plugga japanska och äta japanskt bröd. När vi idag återvände tillbaka till biblioteket från skolans lilla kiosk med melon bread i högsta hugg stötte vi på en liten filur som gjorde hela förmiddagen ännu bättre. Som tur var så hade jag min kamera med mig och kunde därför dokumentera detta trevliga möte!! (Det slutade med att jag och Sam satte oss ner på marken och åt där, för att kunna njuta av detta underbara, fluffiga sällskap)
 
 
 
 
Vi var båda i extas som ni kan se, I don't know about the cat tho
 
 
Creds till Sam, jag älskar den här bilden
Hahahahahahahaha <3333
 
Vi kallar den Tiger och Tiger är vår nya bästis
peace out
 
 
 
 
 
General | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så söt kisse :)

Upp