Nästan tre veckor i Japan

Nu har jag varit i Japan i snart tre veckor och igår var det två veckor sen jag kom till Kumamoto. Tre veckor låter som en kort tid men jag har under dessa tre veckorna hunnit göra så mycket.
Jag har pratat mer engelska än vad jag någonsin gjort innan och blivit bekväm med det, jag har fått kompisar från hela världen, jag har (nästan) anpassat mig till ett helt nytt klimat. Jag har blivit del av en ny familj, upptäckt en helt ny stad, börjat i en helt ny skola och fått många japanska vänner. Jag har ätit massor med mat som jag aldrig ätit innan, kommit in i ett nytt språk och upplevt de flesta känslorna som finns. Jag har sovit på lektioner, jag har varit förkyld i trettio graders värme, jag har längtat hem. Jag har fotat, jag har bloggat, jag har INTE skrivit i dagboken vilket jag lovade mig själv. Jag har läst Bibeln. Jag har pluggat pluggat pluggat, jag har somnat sent, jag har vaknat tidigt, jag har sett så mycket nytt och jag har banne mig skaffat Line. 
Jag har blivit kär. 
I Japan. 
 
 
General | |
Upp